KARA ÁKOS

Teljes szövegű keresés

KARA ÁKOS
KARA ÁKOS nemzeti fejlesztési minisztériumi államtitkár: Tisztelt Elnök Úr! Tisztelt Képviselőtársaim! Valóban igaz az a megállapítás, hogy a szolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatai fontos szerepet töltenek be a fogyasztók, a vásárlók életében, ugyanakkor az is igaz, hogy valóban sokaknak okoz az elmúlt időszakban bosszúságot, terhet ezeknek a szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszbejelentéseknek a megtétele. Ezért a fogyasztóvédelmi törvény módosítása mindannyiunk számára lehetőséget ad, az országgyűlési képviselőknek arra, hogy ezen változtassunk, hiszen ez a törvénymódosítás újraszabályozza az előfizetők, fogyasztók érdekében a telefonos ügyfélszolgálatokra vonatkozó szabályozásokat.
Jövő évtől tehát minden magyarországi szolgáltatónál véget ér az az időszak, amikor akár negyedóráig vagy hosszabb ideig is a különböző menüpontokat kapcsolgatjuk anélkül, hogy gyors és érdemi módon a panaszunkat elbírálnák. Amennyiben tehát egy fogyasztó, vásárló tudatosan, konkrét reklamációs ügyben keresi majd a szolgáltatót, úgy a menüsor végigfuttatása nélkül, almenüpontok választása nélkül azonnal tudja az „ügyintéző kapcsolása” menüpontot választani. Azt gondolom, hogy ez sok időt takarít meg az embereknek, és sok bosszúságtól menti meg őket, a cégek számára pedig szerintem méltányos átállási időt fogunk adni. Tavasz elejétől minden szolgáltató át kell hogy álljon erre a rendszerre.
Tisztelt Képviselőtársaim! Csak röviden szeretnék utalni arra, hogy a korábban szintén nagyon bosszantó, öt percen túli ügyintézést is most már az öt percen belüli időszakra tudtuk hozni. Még egy olyan fontos szabály lesz, hogy hatósági oldalról pedig vizsgálni fogjuk az ilyen típusú panaszbejelentés elbírálását.
(12.10)
Azt gondolom, hogy a korábbi kormányzati lépéseknek megfelelően hathatós megoldást tudunk arra a problémára találni, amelyet képviselő úr most felvetett. Köszönöm szépen a türelmüket. (Taps a kormánypártok soraiban.)

 

 

Arcanum Újságok
Arcanum Újságok

Kíváncsi, mit írtak az újságok erről a temáról az elmúlt 250 évben?

Megnézem

Arcanum logo

Az Arcanum Adatbázis Kiadó Magyarország vezető tartalomszolgáltatója, 1989. január elsején kezdte meg működését. A cég kulturális tartalmak nagy tömegű digitalizálásával, adatbázisokba rendezésével és publikálásával foglalkozik.

Rólunk Kapcsolat Sajtószoba

Languages







Arcanum Újságok

Arcanum Újságok
Kíváncsi, mit írtak az újságok erről a temáról az elmúlt 250 évben?

Megnézem